ایران عطر 24

ساخت وبلاگ

من عاشق عطر و ادکلن هستم از وقتی یادم می آید به وبسایت های ایرانی و خارجی مختلف می رفتم و درباره برندهای مختلف عطر و ادکلن همه چیزو می خوندم. الانم که دارم درباره ادکلن ها می نویسم تا اطلاعاتی که به دست آوردمو با شما به اشتراک بذارم. این بار می خوام یه خاطره درباره عطر مارلی گالووی براتون تعریف کنم و بعدش کلی درباره این ادو پرفیوم براتون حرف بزنم. پس اگه شما هم دوست دارید خاطره منو بشنوید و درباره مارلی گالووی بیشتر بدونید در ادامه این مطلب از وبلاگ... با من همراه باشید.

یکی از برندای مورد علاقه من در زمینه عطر و ادکلن برند دو مارلیه. چون خیلی با شکوه و اشرافی به نظر می رسه اصلا وقتی به بسته بندی و بطریش نگاه میکنی یاد خود ملکه آن استوارت میافته. وقتی عکس دو مارلی که روی بطری حک شده رو نگا می کنه یاد دوکای انگلستانی میافته. اصلا قصد این برند فرانسوی همینه که شکوه و عظمت قرن هجدهم میلادی در انگستانو بازنمایی کنه.

خلاصه که بعد از کلی تحقیق به این نتیجه رسیدم که مارلی گالووی می تونه گزینه مناسبی برای من باشه. حالا شاید از خودتون بپرسید که چرا اینقدر تحقیق کرده؟ یه عطر ساده اس دیگه. الان براتون میگم چرا.

چرا من عاشق مارلی گالووی هستم؟

دو مارلی برند نسبتا گرونی محسوب میشه و اگه قرار باشه ازش خرید کنی قبلش باید خوب تحقیق و فکر کنی که پشیمون نشی چون واقعا نمیشه ادکلن 2 میلیون تومنی رو انداخت دور. برگردیم سر دلایل انتخاب ادکلن گالووی. مارلی گالووی رو دوست داشتم چون هم برای زنان و هم برای مردان مناشب بود. احساس می کنم عطرهایی که روشون نوشته شده مناسب برای زنان یا مناسب برای مردان آدمو محدود می کنه. خب اگه یه خانم از یه عطر مردونه خوشش بیاد باید چکار کنه؟ یا برعکسش؟

البته گالووی کلی ویژگی مثبت دیگه هم داره مثلا اینکه حجمش 125 میلی لیتره و تقریبا بزرگ محسوب میشه. شیشه و بسته بندی با کیفیت و زیبایی داره و در ماندگاری و بخش بو هم بسیار فوق العاده عمل می کنه

درباره عناصری که رایحه فوق العاده گالووی رو تشکیل می دن هم باید بگم توی نت آغازی بوی فلفل سیاه و مرکباتو حس می کنید. عنصرهایی که نت میانی رو تشکیل دادن  شکوفه، زنبق و درخت برتقال هستند و توی نت پایانی هم عنصرهایی مثل مشک، عنبر و کهربا وجود داره. همه این ها با هم جمع میشن و در نهایت یه بوی فوق العاده رو به وجود میارن.

بالاخره به یه مغازه بزرگ عطر فروشی رفتم و از فروشنده خواستم عطر مارلی گالووی رو برام بیاره. قبل از هر چیزی بوش کردم و بع بسته بندی و شیشه عطرو بررسی کردم. شاید براتون سوال پیش بیاد که منظورم از بررسی کردن چیه و اصلا این کار چه لزومی داره؟ من در جریان تحقیقاتم فهمیده بودم از برندهای معروفی مث دو مارلی نمونه های تقلبی زیادی تو بازار وجود داره. که بعضی از فروشنده ها این مساله رو عنوان می کنن و میگن که های کپیه. اما بعضیا اصلا به این موضوع اشاره هم نمی کنن. منم دلم نمیخواست پولی رو که کلی برای جمع کردنش زحمت کشیده بودم خرج یه محصول تقلبی کنم. بنابراین راه های تشخیص ادکلن اصل از تقلبی رو یاد گرفتم و خودم توی مغازه این مساله رو بررسی کردم.

خب این راه ها چیه؟ اول از همه بررسی شیشه ادکلن می تونه خیلی توی این تشخیص به شما کمک کنه. معمولا برندهایی مثل دو مارلی شیشه های باکیفیتی دارند و اگه احساس کردید که محصول پیش روتون دارای شیشه با کیفیتی نیست به اصل بودن محصول شک کنید. 

راه دیگه بررسی میزان پخش بو و ماندگاری ادکلنه، معمولا ادو پرفیوم ها و ادو تویلت ها باید قدرت پخش بو و ماندگاری بالایی داشته باشند و اگه محصول پیش روتون اینطوری نبود احتمالا تقلبیه.

در نهایت بررسی هامو انجام دادم و خدا روشکر ادکلن محبوبم اصل بود. کارت کشیدم و خوشحال و خندون از مغازه اومدم بیرون و این شد اولین عطر گرون قیمتی که من توی زندگیم خریدم. می تونین این محصول رو از فروشگاه اینترنتی ایرانوس هم تهیه کنن. به  خودتون بستگی داره به هر حال. امیدوارم این مطلب برای شما جالب بوده باشه. 

 

ایران عطر 24...
ما را در سایت ایران عطر 24 دنبال می کنید

برچسب : مارلی گالووی,ادکلن مارلی گالووی,خرید عطر مارلی گالووی,خرید ادکلن مارلی گالووی, نویسنده : نوید صباحی iranatr24 بازدید : 102 تاريخ : جمعه 17 مرداد 1399 ساعت: 21:35